15 Şubat 2009 Pazar

Ormanda Kız Kardesimi Becerdim

Bu olay başımdan geçtiğinde ben 24, kızkardeşim 13 yaşında idi. Yaşadığım küçük evde sadece kızkardeşimle beraber kalıyorduk. O okulda ben ise işimde ,günler böyle gelip geçerdi.

Bir bahar günü abi kardeş pikniğe gidelim dedik. Gittiğimiz yer oldukça yeşil,çok geniş ve düzenli bir orman içi idi. Herzaman dopdolu olan bu yerler nedense bu gün çok sakindi. Eşyalarımızı beğendiğimiz bir yere koyarak dolaşmaya başladık.

Sıkışık bir ağaç kümesinin yanından geçerken kulağıma bazı garip sesler gelmeye başladı. kızkardeşime birşeyler duyup duymadığını sordum oda evet dercesine başını salladı. Ses çıkarma diyerek sesin geldiği tarafa doğru yavaşça ilerledik,aman allahım birde ne görsem iyi,yaşlı bir herif kızı yaşındaki bir kızı sikiyordu. Adam en az elli ,kız en fazla onbeş veya onaltı civarında idi. kızkardeşimde bu hadiseyi tamamıyla gördü. Sus diyerek seyretmeye başladık ;küçük kız yaşlı adamın altında kalkarak adamın yarrağını eline aldı herifin yarrakta hiç yabana atılır cinsten değildi. Ve küçük kız adamın yarrağını ağzına alıp somurmaya başladı,yarrağın koca kafası kızın ağzına zor sığmasına rağmen kız yarrağın her tarafını yalamaya çalışıyordu. Sonra herifi sırt üstü yatırıp yarrağı eline aldı,adamın yarağının kafasına amını yaklaştırıp oturmaya başladı aman offfff bu küçük kız o koca yarrağı nasıl içine almıştı öyle anlamaya çalışırken kız yarrağa oturup kalkıyordu birden çığlıklar atarak boşalmaya başladı aynı anda yaşlı adamda bağırıyordu nihayet ikiside boşalmıştı. Adam nasıldım kızım seni uçurabildimmi,kız harikaydın baba herzamanki gibi derken hayretten ağzım açık kalmıştı. Onlar giyinip gidince kızkardeşimle gizlendiğimiz yerden çıkıp birbirimize bakmadan yürümeye başladık. Yarrağım demir gibi olmuştu. Mutlaka boşalmalıyım diye falan düşüne düşüne eşyalarımızın yanına vardık. kızkardeşime sen yiyeceklerimizi hazırla ben tuvaletim geldi ,çabucak gelirim dedim. Ve hemen on metre ileriye gidip donumu ayaklarıma kadar sıyırdım 25 cm. Yarrağım saplık gibi olmuş elime sığmıyordu aaaah ulan amsızlık deyip yarrağımın kafasını okşamaya başladım. Hafif hafif yarrağı oynarken birden kızkardeşim yanıma geliverdi,donumu çekmeme fırsat kalmamıştı yarrak elimde kızkardeşimin önünde kalakalmıştım,ne diyeceğimi bilemiyordum. kızkardeşim abi bir çıtırtı duydum korktum onun için geldim dedi. Tamam dur daha işemedim deyip kızkardeşimin önünde onun önüne doğru işemeye başladım. Aramızdaki mesafe bir metreden azdı ve kalkmış yarrağımla birden istem dışı işemeye başlayınca yarrağımdan çıkan sidiğim kızkardeşimin göğüslerine varıncaya kadar fışkırmaya başlamıştı. kızkardeşim ne olduğunu anlamadan abi üstüme işiyorsun deyip birden eğilince sidiğin bir miktarıda kalan yerlerini ıslatmıştı, herne kadar geriye kaçtıysada hertarafı sikimden çıkan suyla berbat olmuştu. . Birden ya ne yaptın hertarafıma işedin deyip koşarak yerimize doğru koştu. Öyle aptallaşmıştımki pantolonumu ayağıma kadar indirdiğimi unutmuşum birden yürümeye kalkışınca olduğum gibi dengesizce yere düştüm canım yanmış bağırmıştım. Yerimden kalkamıyordum bacağımda müthiş bir ağrı vardı. Ne yapacağım derken kızkardeşim yanıma geldi aman allahım üzerinde sadece külotu vardı. Diğer giysilerini kurutmak için çıkarmıştı belli. kızkardeşim o kadar tatlıydı ki göğüs uçları daha yeni sertleşmeye başladığı için küçük mandalina büyüklüğünde idi kilotu küçücüktü. Dayanamadım abine yardım etsene diye seslendim hemen yanıma gelip koluma yapıştı ancak kaldırması mümkün değildi az bekleyelim dedim. Bu arada hafif çe götümün üstüne oturunca yarrağım demir gibi bacaklarımaın arasından fırlayıverdi. Bu arada kızkardeşimde zaten beni döndürmeye çalışırken üstümde idi ve yarrağım fırlarken kızkardeşimin baldırına değmişti. Birden ayyyy diyerek üzerimden kalktı. Abi bu ne lan ne kadar büyük yarrağın var demesinmi . Çok mu büyük kız dedim evet dedi . Peki daha önce gördü- mü ki evet senin evdeki dergilerinde hiç böyle yarrak görmedim dedi. Korktunmu dedim evet ama çok güzel dedi güzel olan ne,yarrağın abicim,çok tatlı görünüyor elleyebilirmiyim,lafı nı bitirmeden kızkardeşim yarrağımın kafasını avuçlamıştı bile ve hemen deminki adam kızına ne yapıyordu biliyormusun abi,hayır dedim ben biliyorum ,ne yapıyordu kız,kızının amcığına yarrağını sokuyordu onu doğurtacak. Nerden biliyorsun kız bunları,ablamla eniştem böyle yaparken doğurt beni kocacığım diye bağırıyorda ondan. Şaşırıp kalıyor ama onun söylediklerini dinlemekten de kendimi alamıyordum. Bu arada kızkardeşim yarrağımı okşamaya devam ediyordu. Abi,söyle sende öyle yapıyormusun ? Fena şekilde tahrik olmuş,evet canım onun adına sikiş derler ve bende eniştenin ablanı siktiği gibi sikerim kızları demiştim,kızkardeşim ne güzel benide birgün büyüyünce kocam sikecek değilmi,evet canım ama kocamın yarrağıda keşke seninki gibi büyük olsa neden ,bilmem. kızkardeşim konuşup sikimi oynadıkça çıldırmaya başlamıştım. Artık o karşımda kızkardeşten ziyade yarrağımın ateşini söndürecek bir yavru olarak duruyordu,dayanamadım peki canım senle ikimizde ablan ve enişten gibi yapalımmı ?heeeeyyy yaşasın deyip bağırmaya başladı,gel buraya dedim kilotunu çıkarıp,sonra kendi üzerimde kiş tişörtü ve ayağımda ki pantolonu çıkarttık. Amcığında hiç kıl olmadığı gibi küçücüktü benim yarrağım ise tam tersi hem kocaman hem çok kıllıydı. götümün üstüne doğrulup kızkardeşimi yanıma çağırdım ve haydi başlıyoruz dedim kızkardeşimi kucağıma alıp oturttum yarrağımın kılları nın üstüne oturmuş yarrağım da sırtına yılan gibi tırmanmıştı. Ve kızkardeşimin körpe dudaklarını kalın dudaklarım arasına alıp emmmeye başladım,dilimi ağzının içine sokuyor ve salyalarımı ağzına akıtıyordum,kızkardeşim beni sıkıca sarmış benimle öpüşmeye çalışıyordu. Dudaklarında kükücük göğüslerine inip yalamaya emmeye başladım,bu arada kızkardeşim sırtımı ısırıyor ve bağırıyordu, kızkardeşimi ters çevirip yarrağımı ağzına verdim 69 pozisyonunda bende onun pırıl pırıl amcığını yalamaya ısırmaya başladım. Gelmek üzereydim kızkardeşime yarrağı yemeye hazırmısın canım dedim evet ne olursun abi siiik beni derdemez ağzından çıkan tükürüklerle iyice kayganlaşmış körpe amcığına yarrağımın başını dayadım hayır imkansız almaz bu amcık bu yarrağı derken hafifçe bacaklarını ayırdım kızkardeşimin. Ve yavaşca sokmaya başladım ben sokmaya çalıştıkça kızkardeşim kaçmaya çalışıyor bağırıyordu,iyice azmıştım,hadi canım kaçma bbak giriyor derken ,yarrağımın kafası kızkardeşimin kıxzlık zarına vcarmıştı,hafifçe birkez daha yüklendim ve bir korkunç çığlık geldi altımdaki kızkardeşimden ve birden göğsümün üstünde müthiş bir sızıyla kendimi geri çekti yarrak amcıktan çıkarken bayağı kuvvetli bir sesle ardıondan kanlar akmaya başladı,kızkardeşimin bekaretini yarrağımla bozmuştum ve şimdi acıdan göğsümü ısıran kızkardeşimi tam sikecektim ve yarrağımı tekrar kızkardeşimin amcığın adayayıp bastırdımyarrak yavaş yavaş kızkardeşimin amcığını delmeye başladı. Biraz durup çekip tekrar sokuyordum. Ve sonunda altımda deli gibi kıvran kızkardeşimin amcığının dibine kadar yarrağımı gömmüştüm. Artık biraz durduktan sonra kızkardeşimin amına koca yarrağımı pompalamaya başladım ,artık girip çıkması kolaylaşmıştı,bu arada kızkardeşim de içindeki yarrağımdan alğı zevkle kıvranmaya ve zekkle götünü yarrağımın altında oynatmaya başlamıştı,yavaş yavaş hızlanmaya başlarken birden kızkardeşimin gözleri süzülmeye içindeki yarrağımı daha derine almaya çalışırcasına götünü oynatmaya başşladı geliyordu ,bende daha hızlı vurmaya yarrağımı sokup çıkarmaya başladım koca gövdemin altında narin vucut kuş gibi çırpınıyordu yediği yarraktan aldığı zevk onu halsiz bırakmış ve ilk orgazmını böylesine uzun yaşamıştı. Sıra bendeydi ve pompalamaya devam ettm hızla kızkardeşimin amına bütün tohumlarımı doldurmaya başladım. Hayatımda onca karı sikmiş hiç böylle boşalmamıştım. Hiç bir sikişte beni bu kadar çıldırtmamıştı, biraz dinlendikten sonra birşey konuşmadan kalktık kuruyan çamaşırları giydi. Bende üzerimi giyip ,yemeğimizi yedikten sonra eve doğru yola çıktık. O akşam kızkardeşimi yanıma çağırıp yine isteyp istemediğini sordum,oda istiyorum dedi. O zaman soyun ve kucağıma gel dedim ,kızkardeşim yanıma gelir gelmez onu altıma aldım ve koca yarrağımı körpe amına sapladım. sabaha kadar defalarca sikiştik sabah birde uyanır uyanmaz sikiştik. Onu formasını giydirip okula amcığını okşaya okşaya yolladım. Artık onunla çılgınlar gibi sikişmeye başladık. Artık karım gibi kızkardeşim. Kucağımda çırılçıplak uyuyor ve canı istediği zaman yarrağımı somurmaya başlıyor. Bende anlıyorum yine kızkardeşimin amının yarrak istediğini ,ısrar etmeden basıyorum karıcığım diyerek körpecik amına ve döllerimi kızkardeşimin kah amını kah ağzını sulayıp duruyorum

24 yorum:

  1. en dogrusunu en guzelını yapıyorsunuz. dıkkat edın hamıle kalmayın . sakat cocuk gelır.zevke devem. abı kardes sade sız degıl yapan cok.

    YanıtlaSil
  2. getirde bizde sikelim körpe amı

    YanıtlaSil
  3. bende kardeşimle yapıyorum belki grupta yaparız arayın05321523237

    YanıtlaSil
  4. yukarıdaki numara sahtedir lütfen aramayınız yazan orospuçocuğu hariç

    YanıtlaSil
  5. BU SİTENİN YÖNETİCİSİ YOKMU SİLİN ŞU NUMARAYI

    YanıtlaSil
  6. 05548370492 yukardakı numarayı artık kullanmıyorum bunu kullanıyorum buradan ulaşrsanız sevinirm

    YanıtlaSil
  7. bende kızımla beraberim ama değişiklik istiyoruz güvenilir beyler bu numaradan arasınlar içlerinden seçecem birini grup yapmak istiyoruz 05444900540

    YanıtlaSil
  8. Oha amk siz çıldırmışsınız lan admin sen kızı değil kızın geleceğini sikmişsın o kızı hiçbir erkek bidaha almaz ve o kız bunu birine söylerse senin hapishanede ananı sıkerler

    YanıtlaSil
  9. Bu ne lan Sexs hikayeleri okuyum derken okudugum seye bak lan bu ne sapkinlik ya Siz hakketen mayakmisiniz Sizde ne namus nede insanlik diye bir sey kalmamis lan. Lanet olsun bu hikayeni yazana ve onu okuyup destek cikanlara..... daha ne diyim....

    YanıtlaSil
  10. Senin ta amina koyim bu ne lan herseyin bir siniri var kardesine nasil yaparsin lan

    YanıtlaSil
  11. bıde 13 yasında amk utanmıon mu orospunun cocugu

    YanıtlaSil
  12. bende kuzenimle beraberim süper bişey... zevke devAM ;)

    YanıtlaSil
  13. Bende istiyorum sikmek ve gurup yspalım diyorsanız bayanlar arasin 0530 929 1004. 0539 810 32 80

    YanıtlaSil
  14. amınıza koyayım adı üstünde hikaye hikayeye yorum öylemi yapılır

    YanıtlaSil
  15. ya olum hikayelerin çoğu yalan belki kardeşi bile yok onun için insanlıktan bahsetmeye gerek yok yapan her daim o.ç dur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunları yapanlar insan değil bende bi kızım acıyorum

      Sil
    2. Bende seni sikiyim mi 18 cm lik sikimle seni doyuruyim döle boğarım seni

      Sil
  16. herife bak siki 25 cm :)) atilirda ancak bu kadar atilir, bu sadece hayal ürünüdür

    YanıtlaSil
  17. Numaranı verde bende kız kardeşini sikiyim döle boğiyim

    YanıtlaSil
  18. Merhaba ben de bora 05397010271 arayin istanbulun her yerine gelirim bayanlar 16 santim yarak ama uzun suruyor bayan gruplara tek yeterim. Aksamlari ozellikle musaitim ama arayin konusalim. Evli bayanlar genc kizlar bekaretligini bozdurmak isteyenler arayin hemen geleyimm

    YanıtlaSil
  19. Azgin bayanlar yaslilar gencler kizlar dar genis bayanlar lezler sadece sevismek isteyenler her turlu sex sevisme on sevisme tecavuz ani gibi zorla isteyenler her turlu sex oolur hemde ne zaman isterseniz arayin yeter. O5397ö1ö271. Öler sifir yazamadim ondan arayin hemen

    YanıtlaSil
  20. tüm yalan amına koyum arayin nasıl sikilir gösteriyim 05443773747 bayanlar

    YanıtlaSil
  21. slm kız lar 27 antım 05326538506

    YanıtlaSil